torstai 10. marraskuuta 2011

Postilaatikko kolisi taas :>

Heissan kaikki ihanat viisi lukijaani! <3
Tänään oli kiva yllätys taas oven takana; paketteja! <3

Sain aamulla kahdeksalta vasta unta joten nukuin johonkin kolmeen asti.
Olin siis vielä t-paitasillaan kun ovikello soi ja meidän postimies ojenteli mulle sitten paketteja siinä :D
Se alkaa jo tottua siihe että hihhuloin aina avaan oven pelkkä t-paita päällä...
Mitähä lie miettii :D
Tänään tulikin sitten kiva satsi paketteja, kaikki kiinasta ofc :D

Tuli mulle muuten eilenkin paketti; tuli semmonen turkoosi korsetti :>
tässä kuvaa siitä-


Tommone hepene se oli mutta nätti ku mikä :>

Sitte näihin tämänpäiväsiin paksuihin ->


Oli pakko ottaa kuvaa kun noi on nii jänniä nuo postimerkit, tulevat kiinasta ja merkitty dollareina hinta :D


Ekasta paketista tuliki tämmöset käsihärpäkkeet :>



Toisessa oli sitten iiihanat punaset henksulit :>


(Arvaatte varmaan jo päivän värin? :D)

Sitten vuorossa oli ihana punanen korsetti jonka kanssa sain vähän tapella koska se oli aavistuksen pieni :/
Tarkoituksella otin niin että toinen oli L ja toinen M (punainen pienempi) että tietää vastedes
mikä koko vastaa oikeesti sitä mun oikeeta kokoa :)
Plus aion tästä vielä pienentyä joten auttaa motivoimaan mua! :D
Tappelin tämän päälle vaikeasti koska tässä oli ainoastaan kiristysmekanismi ja kun sain sen päälle tuskastelun jälkeen huomasin onnellisesti että sivussa oli vetoketju.. uups :D


Viimeisimpänä muttei vähäisimpänä availin tuskalla pahvilootan jossa oli gogglet <3 Niistä en ottanut kuvaa erikseen mutta tässä pari kuvaa :3

Ja joo, olen laiska meikkaamaan :D 
Plus hiusväriä vähän naamassa eilisen värjäilyn jälkeen :'')



Nää jättipiilarit on iihanat <3



Eipä mulla nyt muuta tässä joten heissan <3

2 kommenttia:

  1. tosi hienot noi piilarit! oikeestaan aika pelottavat. :D mut kiva blogi muutenki, käy ihmeessä kurkkaamassa mun :) http://needofholiday.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. sullaki blogi! ihanat noi piilarit :))
    http://so-live-your-life.blogspot.com/

    VastaaPoista