maanantai 7. marraskuuta 2011

Yksi suosikkitunteitani maailmassa on varmasti se kun kuulet postiluukun äänen.
PAKETTEJA!!!<3
Tänään posti toi minulle yhden paketin kotiovelle ja toinen piti käydä hakemassa tien
toisella puolella olevasta postista (oon ehkä onnekkain ikinä kun posti on noin lähellä
ja oon vannoutunut nettishoppaaja!)

Cybershop <3


Avasin ensin pienemmän pakertin jonka hain postista, se tuli kiinasta :>
Sisällä oli helmia joita en muistanut edes tilanneeni :'')


Valaistus oli vähän kehno ja kamera myös mutta semmosia suklaan ruskeita noi oli :>


Cybershopin paketin sisällön tiesinkin; PIILARIT! <3



Cyberistä tuli myös rastojen kiinnittämiseen kumilenkkejä (olen varma että tarvin tulevaisuudessa vielä näitä :D)


 Toisessa silmässä piilari (hirveen iso!)                                              Molemmissa piilari (näytän alieenilta)


Mun hiuksista on lähteny inhottavasti jo melkeen musta väri pois, mitenhän seki on mahollista :o
Pitää hommata uusi väri ja pistää joku värjäämään >: 3

Tänään oon tutkinu hirveesti junajuttuja ja liikkumisia Belgiassa, viikonloppuna I <3 Techno!!
En malta odottaa! Teen siitä sitten erikseen postauksen, sinne tosin ei saa ottaa kameraa mukaan vaan pitää hommata semmoinen hassu kertakäyttökamera :D
Ainiin ja perjantaina Pendulum myös : 3
Mutta eipä tässä nyt muuta, kirjoittelen taas pian :>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti